29 Mayıs 2013 Çarşamba

Amigurumi Oyuncaklarım


          Hamileliğim son zamanlarında merak saldım. www.amigurumitr.com bile üye oldum.Yapmayı düşünenler için çok faydalı olacağını düşünüyorum.
Benim yaptıklarım, amigurumi dünyasında hiç bir şey.
Benim becerebildiklerim bunlar:



Bu kırmızı bir ayı olacaktı, ama tombul değişik bir hayvan oldu. Olsun kızımın elinden düşmüyor.









          Kızım 9. ayın içinde ve herşeyi ağzına götürüyor. En azından bu oyuncakların içinde ne olduğunu biliyorsunuz. Bir de onun için bir şeyler yapmış olmak sizi mutlu ediyor. Hele de salyaları akarak ısırması, elinde sallaması çok hoşuma gidiyor.

Amigurumi yaparken size gereken malzemeler:
3-4 numara tığ
Akrilik%100 ip (Nako sadece amigurumi için Bon Bon ipini çıkardı onuda tercih edebilirsiniz.
Tabi yapacağınız oyuncağın şeması
Kilitli oyuncak gözler, ağız,
Boncuk elyaf
İgne, iplik

      Ben evde olan yünlerle yaptım, biraz cansız durdu. Birde şemaların dilini çözerken hatalar yapıyorsunuz, örmek istediğiniz oyuncağın formu değişiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder