18 Temmuz 2013 Perşembe

Kızıma Havludan Eğitici Küp Oyuncak




Canım kızım için küp yaptım hem puf puf hemde renkli.Şimdilik eğitici kısmı onun için çok erken ama yapımı çok kolay evde sizde yapabilirsiniz.
Malzemeler:
  • Mikrofiber havlu (mutfak için kullandığımız ikili pakette olandan) (1,5 adet yeterli)tabi boyutunu siz ayarlarsınız,benimki biraz büyük oldu.
  • Kurdela benim kızım bayılıyor o yüzden bu kadar çoklar
  • İğne,iplik
  • Kumaş boyası (kalem şeklinde olandan)
  • Simli tutkal (resimde belli olmuyor ama çoğu yeri ışıltılı)
  • Elyaf

     Küp için 6 eşit kare parça kesiyorsunuz,birleştirirken köşelere kestiğiniz kurdelaları da dikiyorsunuz.Ters çevirip içine elyaf koydum.Güzel kısmı boyamada istediğinizi yapın.Benim ki size ilham olsun.Yapıştırıcı kuruyunca sert bir hal alıyor, ama ışıltılar güzel.Kurumasını bekleyin.Boyalar ve tutkal çıkmıyor, rahatça çocuğunuza verebilirsiniz.Kalem sonradan aklıma geldi.şekilleri örüp dikmeyi planlıyordum, kısmet.Kolay gelsin yapmak isteyenlere. 

Resimleri çekerken zorlandım kızım sağolsun ben ne ile uğraşsam ona uzanıyor.Minik ellerini de çekmiş oldum.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder