13 Ocak 2014 Pazartesi

Türkçe bebek şarkıları

İnternette türkçe bebek şarkıları bulmak o kadar zorki.Eğlenceli olmayan görüntü ve sesler.Bir kaç tane buldum ama uzun süredir yabancı müzik kanallarına abone oldum onları takip ediyorum.
2 gün önceki keşfime çok sevindim yabancısını dinlediğimiz şarkıların türkçesini söyleyen  ve klipleride fena değil Baby TV Türkçe youtube daki kanalına abone oldum.Yararlanmak isterseniz linki:
http://www.youtube.com/channel/UCIIxdvCLc0c_iJ8xbtFVPNQ
Diğer takib ettiğin youtube kanalları
MyvoxSongs
Muffin Song
Super simple songs

Kızım için hazırladığım müzik listesinin linki:
http://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y&list=PLtEI4oMlPU6Apn9wiqAPQcGbXxM2ptSRq&feature=mh_lolz
Kızım 16 ayının içinde taklit yeteneği arttı.Bu şarkıların müzikleri, görsellikleri ve hareketleri çok iyi.
Kızım dinlerken çok mutlu oluyor.Beraber söyleyip, hareketleri beraber yapmaya çalışıyoruz, değişik bir aktivite de oluyor.
Fırsatınız olursa bir gözatarsınız umarım bir faydası olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder