18 Haziran 2013 Salı

Amigurumi Örgü Küp

 

        Nette gezinirken bir kaç tane rastladım hoşuma gitti. Amigurumi diyorum ama bildiğiniz sık iğne ile yapıyorsunuz. Kızım için bir tane ördüm biraz büyük oldu. Kızım Eda'nın harfleri var üzerinde diğer yüzlerine ise Ay,Güneş,Yıldız,Bulut,Yağmur Damlaları yaptım. Sizin Hayal gücünüze kalmış, istediğiniz şeyleri işleyebilir, örebilirsiniz.Benim ki size ilham olsun. Eşim Çok beğendi, Satış yapmamı bile önerdi kim bilir istek olursa neden olmasın.Takdir edilmek güzel şey. Kızım oynamasa bile en azından büyüyünce odasında örülmüş oyuncaklar için bir köşesi olacak, bir nevi dekorasyon için kullanılır.










    Bu küpün kenarlarını kırmızı iple sık igne geçtim, birde köşe süslerini attırdım. Son halini resimlendirince koyacağım inşallah.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder